Skip to content

I PROMISE MYSELF

April 28, 2011

Promit: 

1. Sa fiu atat de puternic  incat nimic sa nu imi tulbure linistea sufleteasca.

 2. Sa vorbesc despre sanatate, fericire si prosperitate fiecarei persoane pe care o intalnesc.

3. Sa imi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva valoros in fiecare dintre ei.

4. Sa vad partea buna a lucrurilor si sa-mi transform optimismul in realitate.

5. Sa ma gandesc doar la ce este mai bun, sa muncesc pentru ce e mai bun si sa ma astept doar ce e mai bun.

6. Sa fiu la fel de entuziast pentru succesul cuiva ca si cum as fi pentru succesul meu.

7. Sa uit greselile trecutului si sa ma concentrez asupra realizarilor din viitor. 

8. Sa fiu vesel tot timpul si sa ofer un zambet fiecarei fiinte pe care o intalnesc.

9. Sa dedic atat de mult timp dezvoltarii proprii incat sa nu am timp sa-i critic pe altii.

10. Sa fiu prea  prea nobil ca sa ma infurii, prea puternic ca sa ma tem si prea fericit  pentru a tolera existenta necazurilor.

11. Sa gandesc bine despre mine si sa spun asta lumii intregi, nu in cuvinte mari, ci in fapte marete.

12. Sa traiesc cu credinta ca intreaga lume este de partea mea, atata vreme cat eu  sunt sincer cu ce e mai bun in mine.

“Crezul Optimistului – Christian D. Larson “

From → Personale

Leave a Comment

Leave a Reply

