Skip to content

“Un tip cu bani” vs “O fata f.frumoasa”

March 11, 2011

Am retinut cateva expresii pe care Vali, un bun prieten de-al meu,  mi le-a spus odata si  tocmai mi le-am reamintit zilele acestea. Expresiile erau ceva de genul acesta:

“In general, o tipa, care nu a avut niciodata un iubit cu bani f multi, aproape tot timpul o sa-si doreasca unul,

iar o tipa care a avut numai iubiti plini de bani, isi da seama ca nu are nevoie de niciunul! “

Viceversa si pentru baieti cu privire la o fata f.frumoasa (fotomodel):

“In general, un tip care nu a avut niciodata o iubita f.frumoasa, aproape tot timpul o sa-si doreasca una,

iar un tip care a avut numai iubite f frumoase, isi da seama ca nu are nevoie de niciuna!”

P.s.: Va rog, nu-l invinovatiti pe Vali daca nu sunteti de acord cu ceea ce a spus.. El doar a spus-o !!!!!  =))

From → Despre viata

Leave a Comment

Leave a Reply

