Skip to content

Gandirea investigativa.

February 13, 2011

Am ajuns la concluzia ca adevarata schimbarea incepe cu un alt mod de a gandi, in special  cu fel diferit de a ne pune intrebari.

Gandirea investigativa iti pune  literalmente in miscare gandirea;

E o cale excelenta  pentru a lua decizii intelepte:

1. “Fac eu astazi cel mai bun lucru pe care ar trebui sa-l fac?”

2. “Cum as putea fi fericit astazi?”

3. “Cum pot sa traiesc mai bine?”

4. “Care sunt optiunile mele? Ce vreau si ce optiuni am?”

5. “Cum sa evit sa mai fac atatea greseli?”

6. “Ce anume ma motiveaza sa dau  ce e mai bun pentru mine?”

7. “Sunt oare un judecator ( o persoana care critica) din cand in cand? Asta imi doresc sa fiu?”

8. ” Sunt atent la intrebarile si sugestile oamenilor?”

9. “Care este cea mai buna calitate a mea?”

Acestea au fost doar cateva intrebari investigative din care ar putea rezulta un infinit de alte intrebari. Restul intrebarilor te las pe tine sa le descoperi.

10. “Care crezi ca ar fi acestea?” 😀

Mult succes!!   Sunt sigur ca te vei descurca de minune in gasirea unor raspunsuri sau chiar al unor intrebari.  😛

Sufleca-ti manecile si treci la treaba.

1. “Eu nu renunt pana nu imi implinesc visul.   Tu?”

2.  “Te gandesti in fiecare zi la visele tale si esti focalizat pe ele? Sau astepti sa se realizeze singure?”

3. “Ce te impulsioneaza si te entuziasmeaza?”

4. “Ce ai face daca nu ai avea teama?”

5. “Ce te-ai angajat sa realizezi anul acesta?”

6. “Ce contine contul tau de vise??”

Leave a Comment

Leave a Reply

